Cartea, ajunsa pe un plan cel putin secundar intr-o competitie neloiala cu computerul, televizorul si alte componente mai putin educative, se lupta sa-si pastreze renumele de „cel mai bun prieten“. Pornind de la aceasta premisa, optionalul propus ii invata pe elevi, la o scara mai mica, ce presupune munca de realizare a unei carti. Facand apel la cunostintele copiilor din mai multe domenii studiate prin intermediul diferitelor discipline scolare (limba si literatura romana, educatie plastica, abilitati practice/ educatie tehnologica, istorie/ geografie/ cunoasterea mediului/ stiinte etc.), dar si la experienta acumulata in viata de zi cu zi, materialul ii indruma pe acestia pas cu pas pana la obtinerea produsului finit: o carte scrisa, ilustrata si legata de ei. O reusita remarcabila, care are menirea de a le consolida cunostintele si deprinderile dobandite, dar si de a le modela sentimente, trairi legate de actul producerii unui obiect folositor. Se intentioneaza astfel reevaluarea perspectivei asupra cartii ca obiect, dar mai ales ca material educativ si de studiu.
Review-uri 0
Dacă ai citit Cum sa fac o carte, clasa a IV-a, postează un review și ajută-i pe ceilalti să-și facă o părere corectă despre carte
Te tinem la curent cu noile aparitii la editura. Carti pentru copii, elevi si profesori.
Acest website foloseste cookie-uri. Continuarea navigarii pe acest site implica acceptarea lor de catre dumneavoastra conform Politicii de confidentialitateAm inteles